2008年6月27日金曜日

Mariah Carey(マライア・キャリー) - Don't Play That Song (Live)

Mariah Carey(マライア・キャリー) - Don't Play That Song (Live)



Mariah Carey's amazing performance of the classic Don't Play That Song originally recorded by the great Aretha Franklin! Performance recorded at the Tatoo Theatre in 1989! Song was featured as a bonus track on the original Australian release of her multi-platinum self titled debut album in 1990.

Lyrics:
Don't play that song for me
'Cause it brings back memories
Of days that I once knew
The days that I spent with you
Oh no, don't let him play it
It fills my heart with pain
Please stop it right away
I remember just-a what he said

He said darling, "Darling, I love you"
And I know that he lied
"Darling, I love you"
You know that you lied
"Darling, I love you"
You know that you lied, you lied,
You lied, lied, lied, lied (to me)

Hey Mr., don't play it no more
Don't play it no more
I can't stand it, don't play it no more
don't play it no more, no more, no more

I Remember on our first date
He kissed me and he walked away
I was only seventeen
I didn't think he could be so mean

He told me darling
"Darling, I love you"
Baby, baby you lied
"Darling, I need you"
Oooooh you lied
"Darling, I love you"
You know that you lied, lied, lied (to me)

Ohh darling
"Darling, I love you"
You know that you lied
"Darling I need you"
You know I know you lied
"Darling, I love you:
Darling you lied, you lied, you lied
Oooh you lied to me
Don't play it no more
I can't stand it
Don't play it no more
(repeat to fade)

歌詞:
私のためのその歌に『それがもたらす原因は私があなたとOhなしを費やした日、私がかつて知っていた記憶Of日を後退させます、それにIt一杯を聞かせる彼をません、痛みPleaseによる私の心臓はすぐにそれを止めます。そして、私はjust-aを覚えています彼が言ったものを聞かせないでください

彼はダーリンを言いました、「ダーリング、私はあなたを愛しています」と、彼が嘘をついたために、And Iが知っています
「ダーリング、私はあなたを愛しています」
あなたは、あなたが嘘をついたということを知っています
「ダーリング、私はあなたを愛しています」
あなたはあなたが嘘をついたということを知っています ― あなたが嘘をついた ― Youは嘘をついて、嘘をついて、嘘をついて、嘘をつきました(私に)

おいミスターが、もういなくふるまいません
もうなくふるまわないでください
私はそれを立てることができなくて、それにより多くがこれ以上、これ以上これ以上それに聞かせるいいえを聞かせません

我々の最初の日付のi Remember
彼は私にキスしました、そして、彼は逃げました
私は、わずか17でした
私は、彼がそれほど不親切でありえると思いませんでした

彼は、私にダーリンを話しました
「ダーリング、私はあなたを愛しています」
ベイビー、あなたが嘘をついた赤ちゃん
「ダーリング、私はあなたを必要とします」
あなたが嘘をついたOooooh
「ダーリング、私はあなたを愛しています」
あなたは、あなたが嘘をついて、嘘をついて、嘘をついたということを知っています(私に)

Ohhダーリン
「ダーリング、私はあなたを愛しています」
あなたは、あなたが嘘をついたということを知っています
「ダーリングIが、あなたを必要としてください」
あなたは、私があなたが嘘をついたということを知っているということを知っています
「ダーリング、私はあなたを愛しています:
あなたが嘘をついたダーリング、あなたは嘘をつきました、あなたはあなたが私に嘘をついたOoohがそれに私が我慢することができないこれ以上を聞かせると嘘をつきましたそれがもうなくふるまいません(弱まる繰り返し)

--Infomation Other Song > Mariah Carey --
All I Want For Christmas - Mariah Carey cover Sheena Melwani
Touch My Body
Bye Bye REMIX ft. Akon & Lil Wayne [Lyrics]
Mariah Carey(マライア・キャリー) - Don't Play That Song (Live)
Mariah Carey I'll be there

--Infomation Items > Mariah Carey --

-- Infomation Live > Mariah Carey --
Mariah Carey - The Star Spangled Banner @ 2002 Superbowl


-----Music-Fun-----
Music-Fun about Kina Grannis
Music-Fun about Bon Jovi

0 件のコメント: